A sparhelt. Mi más szimbolizálhatná ennél jobban, amit a frissen birtokba vett ház, és az azzal kapott életforma jelent számomra. A meleget, a családot, a sütemény illatát, a vidék ízét, a hagyományt, a gyökereket. A sparhelt blogba minden beleillik, öröm, bánat, a vidék, az evés, a kert, az évszakok, a színek, a szív és a lélek...

Oldalak

2016. augusztus 30., kedd

Filléres kreatív



Amíg bent mindent törmelék borított, kint ültettem, festettem, metszettem, húztam vontam, cibáltam... :)






Ebben a lavórban én gyerek koromban még élesben mostam kezet...

A falusi nyarak, gyerek lábam alatt futó tücsökzenés utak, rekkenő hőségben nyikorgó láncú kutak, méz színű kalandos nyarak, szamóca illatú, gomba mintás domboldalak... Ennyi azért örökké velem marad belőle, nagy becsben.









Azt beláttam, hogy bejárati ajtónak túl merész ez a szín, de az öntöző kannának szerintem jól áll az új ruha!




A kerti csap alá is megtaláltam végre az igazit!




Ez sem csak egy szimpla dekoráció, lelke, és meséje szerint gyerekkoromban ebből került a kenyeremre a zsír...







A ház körül fellelt kincsek újragondolása


















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése