A sparhelt. Mi más szimbolizálhatná ennél jobban, amit a frissen birtokba vett ház, és az azzal kapott életforma jelent számomra. A meleget, a családot, a sütemény illatát, a vidék ízét, a hagyományt, a gyökereket. A sparhelt blogba minden beleillik, öröm, bánat, a vidék, az evés, a kert, az évszakok, a színek, a szív és a lélek...

Oldalak

2017. április 13., csütörtök

Tündérek a kertemben

Szeretek a rózsaszín napfelkeltében munkába sétálni, hallani, ahogy a kerítés felett a nevemen szólítanak, a nyári alkonyatban mezítláb locsolni, szeretem a fészer ajtó nyikorgását, a mellettem sétáló rigókat, a kéményből szálló füstöt, szeretek mindent, amim itt van. Jönnek emberek és történetek, jönnek évszakok, barátok, sorsok, stabil sziklák, és könnyű pillanatok.  Minden lassan történik, csendben, hogy a tündérek se ijedjenek el… Csendben, hogy meghalljam, amikor a kertek alatt járnak könnyű lépteikkel, virágkoszorút fonnak egymás hajába, majd tovatűnnek a tavaszi párában… 

És a történet igazi szépsége az igazságában rejlik, a tavasz tündéreket tényleg a házunk előtt 'fogtam', és nagyon hálás vagyok, amiért teljes természetességgel feleltek igennel, amikor a kertembe invitáltam őket....






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése